Friday, April 8, 2011

syukur aku punya kamu..


saya mau berubah.
ble ikatan mnyatukan kite sy mau berubh..
berubah mnjadi yang terbaik buat kamu..
ku luahkan pada mu..tntg hasrat hati..kemudian, kamu bersuara..

"ingat segala dose kamu, sy akan tggung ble kamu sudah jadi milik sy", kata mu..
"ye,sy tau..sy xkan mmbebankan kamu..", luahku.. :)



mutiara jernih..
trase mutiara jernih ni mgalir..
sbb aku syukur, aku punya kamu..


TINGGALKAN..
kadang2 kite perlu tinggalkan ssuatu untuk dapat yang lebih baik..
kan..
soal pasangan?
soal sikap?
semuanyer kite perlukan pada perubhan andai kite nak pada yg lebih baik..

TERINGAT..
teringat pada temanku yg mnghadiah aku sebuah buku..DONT BE SAD..
buku itu d hadiahkan ketika aku putus cinta..
msih teringat kata2nya, Allah xkan mmberi kesusahan pada hambanya..die xkan bg kite sedih ble kite kehilangan sesuatu,malah DIA akan bg yang lebih baik dari sebelom nya..
tuhan sentiasa bersama kite..
mungkin die bukan di ciptakan untuk kite..

YA RABBI.
kadang2 cinta 2 sungguh agung..
sebuah puisi yang pernah aku karangkan..


p/s: di sini aku gmbrkan mnusia terlalu mgagungkan cinta, smpai terlalu mgikut nafsu..mgkin aku jua begitu..
moga2 cinta aku tergolong dalam keredhaan MU..


bersama KAMU..hazwan
aku rasa bhagia..
bhgia kerne sikap mu..
bhgia dengn peribadi mu..
bhgia ble kamu snggup berubah..
bhgia ble kamu terima diriku seadanya..
bhgia ble kamu sudah mula berckp dosa phala..
|
|


sesungguhnya AKU SYUKUR PUNYA KAMU..
even kadang2 aku terluka, di sebabkan perasaan ku sendiri..
yg trlalu mgikut emosi..

jam 1.12 pagi..
owh!kije msih bertgguh! :P
mnunggu mysql di download..
seperti database..cintamu akan selalu ku simpan..xkan ku delete.. :P


No comments: