Thursday, April 7, 2011

NIAT & TUDUNG..


presentation bermula..
dup dap2..jntung berdebar..
TAKUT!present dlm BM pon..huhu
memulakan berbicara..owh aku aku mati akal..tp berlgak seperti biasa..

INTRO..


seorg pmbentang dlm group len berjalan ke depan..
cantek!ayu!aku mahu begitu..
tudungnyer melepasi dada..berpakaian mnutup aurat..
niat trtanam d jiwa..sememangnya aku mau begitu..

belek diri sndiri..owh kite jauh berbeza..aku bukannyer jnis perempuan seperti itu..
tp xslh kn kite ade NIAT!
niat untuk mencube pada perubhan..


tudung yang seakan lagsir n menampkan dada
ku rungkaikan kerongsang..
seolah kata hati berbicara, cube sperti dia..
done!
walau xselabuh tudungnya tapi bley la..kn2..

dalam hidup kene ade niat..
yess! dat's true..sbb aku sndiri bkn org yg baik..
walau tau menutup aurat 2 satu tuntutan,tp manusia seperti aku, xpnh cube untuk berubah!
owh kenapa..?
SEBAB NIAT TP AKU XDE USAHA..


SUKAR..
kerne aku xpnh mencube..


duhai muslimah..
kite same..tp berbeza pade hati kite..
kau sungguh ayu ble bertudung labuh dan menutup aurat..
di tambah pula jika kau punyer pekerti dan peribadi yang tersanjung..



No comments: